Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2013 11:13 - За нещата от живота
Автор: lagorda Категория: Други   
Прочетен: 1117 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   От това,което виждам след моя пръв постинг,разбирам,че Интернет е голяма сила. Не че откривам топлата вода,но не съм го осъзнавала до сега. Само няколко часа след публикацията ми,вече много хора са прочели това,което съм написала. Това е изумително!!!

   Другото обаче,което ме изумява е,че след толкова много прочитания никой не е решил да се възползва чрез коментари и въпроси от моята искрена готовност да съм ви полезна. Не знам,може би не съм обяснила така,че да бъда разбрана,може би не съм успяла да ви убедя в знанията и възможностите си,а може би никой не вярва на безплатните съвети...Не знам как да ви провокирам,за да ми пишете!?

   Добрата форма,излъчването и самочувствието са съвкупност от начин на живот и начин на мислене. Няма да ви обяснявам как трябва да се храните със здравословна храна,да спортувате,да си налагате режим,за да изглеждате и да се чувствате добре. Има безкрайно много информация в Интернет за това(направих си труда да проверя),но това е изключително натоварващо. Нито има здравословна храна, нито може да се спазва някакъв режим с нашия объркан живот, нито имаме време и места, на които да спортуваме, нито имаме желание да правим неща, които ТРЯБВА.

   Ще си позволя да ви дам своята гледна точка. Всичко опира до УДОВОЛСТВИЕТО и до навика да обръщаме внимание на желанията и нуждите на организма и тялото си. Ако се съобразим само с тези две неща(които не изискват нищо), повярвайте ми вече няма да има ТРЯБВА. Научете се да получавате удоволствие от всичко възможно в деня ви. Това е изключително полезно и просто,защото то дава. Получавайте това,което имате възможност да си дадете(никой друг няма да го направи по-добре от вас).

   Храната е една жизненоважна и необятна тема,но тя ни дава около 30% от енергията, която се съдържа в тялото ни. Останалата енергия получаваме от природните източници, така че можем да си позволим да ядем всичко, но най-важното е да ни е вкусно и да изпитваме удоволствие от това. Аз лично не правя компромис със себе си и не ям неща,които уж трябва да ям. Например много обичам торти и сиропирани сладкиши-ама много! Забелязала съм,че ми се ядат най-много след психическо натоварване. Няма как да ям банан,защото е полезен,но не ми е вкусен-и естествено си взимам например вафла. А както вече казах в предния постинг изглеждам перфектно.

   Защо става така? Защо противно на правилата за здравословен начин на живот аз изглеждам и се чувствам добре в една възраст,в която хората даже имат и болежки? Ето моето обяснение: 
--ям,когато ми се яде(важно е мисълта да е свободна от това какво трябва и какво не трябва)
--ям всичко(организма ми има нужда и от протеини и от мазнини и от въглехидрати)
--не се съобразявам кое кога да ям в деня(имам дни,в които сутрин ми се закусва обилно например, а имам дни,в които изобщо не хапвам на закуска)
--храня се по-бавно(това ми дава възможност да разбера кога точно съм се нахранила. Вече всяка следваща хапка ми е излишна. Ще се изумите да разберете  колко малко му е необходимата храна на организма ви)
   Така е защото имам навика да се вслушвам в желанията на организма си. Изцяло се съобразявам със себе си и желанията си. Забелязала съм,че най-добре се чувствам,когато ям между 12-13часа топла храна(може да е и една супичка)

   Сигурно е важно да се знае,че движението и спорта помагат за добрия метаболизъм на тялото и това позволява  лукса да ядем това,което ни се яде и ни е вкусно.

   Отне ми много време да напиша това(чувствам се като първолак), затова ще спра до тук,а когато ми дойде музата или имате коментари или въпроси,ще се върна отново
                                                                                      Поздрави с респект и уважение
                                                                                 
   
   



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptun2007 - :)
27.05.2013 12:27
Това за супичката съм много "за"!
цитирай
2. lagorda - а за другото?
28.05.2013 10:30
а за другото?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lagorda
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 10902
Постинги: 8
Коментари: 2
Гласове: 12
Архив